BIRAJTE PO KATEGORIJAMA
Naše prodavnice
Klub 5*
0
0,00 din.
Losd fsdf sd
Vaša korpa je trenutno prazna.

Osvežite svoju kolekciju parfema

Pošli ste u izlazak, stavili svoj omiljeni parfem, a onda, sledi iznenađenje – taj miris je svuda. Isti parfem koji ste Vi stavili, stavilo je i desetine drugih muškaraca. I samo tako, umesto da se ističete u masi ljudi, postali ste samo deo nje. Ovo znači samo jednu stvar – vreme je da promenite parfem!

7 znakova da je vreme da unapredite svoju kolekciju parfema

Pošli ste u izlazak, stavili svoj omiljeni parfem znajući da će se damama dopasti, ulazite u klub očiju punih samopouzdanja. I onda, sledi iznenađenje – taj miris je svuda. Isti parfem koji ste Vi stavili kao kakav magnet kako biste njime privukli sebi žene, stavilo je i desetine drugih muškaraca.

Problem je u tome što ovaj parfem ne nosite samo Vi. Zapravo svaki muškarac koji prođe pored Vas nosi isti. Vi ste možda i imali najbolje namere, kao i svaki drugi muškarac u klubu. I samo tako, umesto da se ističete u masi ljudi, postali ste samo deo nje. Ovo znači samo jednu stvar – vreme je da promenite parfem! Evo i nekih drugih znakova koji Vam govore da morate proširiti svoju kolekciju mirisa.

Imate samo jedan parfem koji nosite svakog dana

Mnogo muškaraca se odlučuje za miris koji će biti njihov potpis i ukoliko ste jedan od njih preporučujemo Vam da malo „promešate“ stvari. Koliko često ste čuli ženu da kaže kako ona voli kod muškarca to što uvek miriše isto? Verovatno nikada. Spontanost u nečemu jednostavnom kao što je parfem koji nosite će Vas učiniti zanimljivijim.

Parfemu je istekao rok trajanja

Često nas pitaju da li parfem ima rok trajanja i odgovor je da, ali je on prilično dug ukoliko ga adekvatno čuvate. Ukoliko se boja promenila, ili je miris postao opor, to znači da joj je prošao rok trajanja i da je vreme da nabavite novi.

Kolekcija Vam izgleda poput rafa u supermarketu

Ukoliko Vam je kolekcija prepuna uobičajenih mirisa, vreme je da potražite neke jedinstvenije. Ukoliko svuda gde pođete stranci znaju koji miris nosite, to znači da je taj miris poznat. „Prepoznatljivost“ po drugim ljudima nije nimalo seksi. Ne želite da mirišete isto kao bivši Vaše devojke, želite da mirišete kao novi, uzbudljivi muškarac kojem se ona raduje što će ga videti. Dobar predlog u ovom smislu je Vetiver Geranium.

Sve bočice koje posedujete su pokloni

Uvek je lepo dobiti parfem kao poklon, ali ako ga nikada niste kupili sami, vreme je da unapredite svoju kolekciju. To može biti nešto duboko lično, jer to nije samo nešto što ide uz Vaše raspoloženje i doba dana, već i Vaša ličnost i karakter. Samo Vi znate ko ste zaista i šta želite da predstavljate, pa pronađite parfem koji će Vam u tome pomoći.

Mirišete kao neko sa liste „Ko je ko“ iz osamdesetih i devedesetih

Ukoliko su Guy Laroche Drakkar Noir ili Calvin Klein Obsession Vaši svakodnevni mirisi, onda je vreme da prestanete da gledate Poroke Majamija kao svoj stilski uzor. Ne mislite da za Vas ovo ne važi ukoliko mirišete na devedesete umesto na osamdesete. Ukoliko mirišete kao da biste se uklopili bez problema na setu Beverli Hilsa, 90210, onda je takođe vreme da se ponovite. Giorgio Armani Acqua Di Gio je sjajan miris iz 1996. i on je sjajan dodatak svakog kolekciji parfema, ali ukoliko se oslanjate na ovakve mirise, vreme je da još nešto dodate. Probajte novu Acqua Di Gio Profumo.

Ružne uspomene

Naše čulo mirisa je najmoćnije čulo. Toliko je moćno da danas možete nešto omirisati što će biti okidač za prizivanje nekog sećanja iz detinjstva. Pa ukoliko Vas parfem koji nosite podseća na Vašu bivšu, onda bi definitivno trebalo da ga zamenite nečim novim. Naročito, ako je prošlost bila loša.

Ne ostavljate dobar utisak

Osim ukoliko ne pričamo o prijavljivanju za posao na plaži, na intervju ne bi trebalo ići noseći surferski šorc i japanke. Isto važi i za miris koji ćete nositi. Ukoliko isto parfem nositu u izlaske i na posao, vreme je da uradite nešto povodom toga. Miris koji nosite će ostaviti utisak na druge ljude na psihološkom nivou.