Vaša korpa je trenutno prazna.

Probaj

Kako se rešiti hrkanja?

Nedostatak sna izazvan hrkanjem partnera može biti vrlo stresan, iritirajuć i loš po zdravlje. Ukoliko ste u životu i vezi došli do te tačke, potrebno je da otkrijete na koje načine da izbegnete ili smanjite hrkanje...

Najveći neprijatelj sna

Previše neprospavanih noći zbog partnera koji uporno i glasno hrče? Budite se svako jutro nenaspavani, a ne znate zašto? Najveći neprijatelj mirnog sna svakog para, a svakako i zdravlja je hrkanje.

Bez previše filozofiranja, otkrivamo Vam kako da izbegnete hrkanje...

8 zlatnih pravila za miran san

  • Pokušajte da izgubite par kilograma. Samo malo manje masnog tkiva koje se aumulira iza Vašeg grla, olakšaće protok vazduha kroz disajne puteve.
  • Vežbajte. Redovno vežbanje će poboljšati vaše držanje i ojačati muskulaturu, uključujući i mišiće grla. Ovo će umanjiti hrkanje.
  • Izduvajte nos. Ukoliko ste prehlađeni, dobro pročistite disajne puteve pre nego što legnete. Čist nazalni prolaz će smanjiti hrkanje. Ukoliko je prehlada jaka i uporna, pokušajte sa inhalacijom i kapima za nos pre spavanja.
  • Ostavite pušenje ili ga znatno smanjite. Dokazano je da pušenje iritira membrane nosa i grla. Ukoliko pušite ili živite sa nekim ko je pušač (pasivno pušenje), velike su šanse da hrčete noću.
  • Idite na spavanje uvek u isto vreme. Radnici koji rade u smenama najčešće i hrču. Ukoliko ste u mogućnosti, idite u krevet uvek u isto vreme, a to će Vam doneti okrepljujuće dubok san. Ovo može umanjiti hrkanje.
  • Koristite ovlaživač vazduha. Malo vlažnog vazduha će Vam pomoći. Suv vazduh iritira nos i membranu grla.
  • Spavajte na stomaku ili sa strane. Ušijte nešto u svoju pidžamu što će Vas sprečiti da spavate na leđima.
  • Izbegavajte obroke, alkohol, slatkiše, antihistamine, kofein i sojino mleko pre spavanja. Sve ovo samo pogoršava hrkanje.

Nadamo se da ćete se pridržavati bar nekih, ako ne i svih saveta. Možda ćete hrkati s vremena na vreme i možda Vam neki od ovih saveta neće odgovaratu u potpunosti.

Ali, što više ovih promena unesete u svoj život i prihvatite kao nove navike, veće su šanse da hrkanje prestane za sva vremena.